Friday, February 09, 2007

Widya

Tak ada yang mesti disesali, tak ada yang mesti ditakuti selanjutnya. Aku mengenang semuanya dan aku menyimpan segalanya. Segalanya mungkin akan hilang terbang tertiup angin lalu hinggap entah di mana. Jangan pikir aku peduli dengan semuanya, aku mencintai perasaanku sendiri, perasaan yang pernah kumiliki dan kau tahu? betapa aku menghargainya! Tak ada yang mesti disesali, segala yang pernah dilepas, diberi, kuharap begitu juga kau, tak menyesali apa yang kau terima, yang kau dapatkan, segalanya mungkin akan hilang tertiup angin lalu hinggap entah di mana tapi begitulah aku tak punya waktu untuk sedikit peduli, lautan di depan masih begitu luas sementara selat belum juga kuseberangi dan tahukah kau di mana sekarang aku berada? di titik terluar, sebuah ujung di pulau mungilmu.

life must go on !!!

No comments: