Monday, February 12, 2007

farah Akmal

I love you, Fachry....

"Sepinya nian sukar dimadah, mekar jiwa dilamar mimpi, kasih sepantun tulisnya sudah, hanya rindu ikatan hati...."

sejak saya mengenali kamu, saya rasa gembira, saya rela melakukan apa saja untukmu..saya juga mencari cinta sejati yang paling agung dalam hidup saya..saya begitu berharap ia ada padamu...

mungkin kamu ingin tau apa sambungan ayat seterusnya...saya dah tulis dalam komen saya..baca lah.."saya tidaklah mengharapkannya kembali lagi bahkan saya mengharap insan yang juah lebih baik dan lebih mencintai saya".maafkan saya...terpulanglah padamu.. saya bukanlah insan yang sempurna yang bisa memuaskan hatimu sentiasa....

Hi.. Kamu takut kehilangan peminat2 setiamu? =(

Setiap hembusan nafasku, pasti akanku sebut namamu. Betapa ingin skali aku berada di pelukanmu. Alangkah indah dan damainya bila kita dapat berlari dalam rintik-rintik hujan sambil berpegang tangan dan berketawa riang. Aku ingin menatap wajahmu dan matamu sedalam-dalamnya hingga ku temui hakikat cinta dalam dirimu.. Kapankah semua itu akan menjadi kenyataan? Semoga impian kita tidak sekadar menjada impian sehaja... Aku akan terus menunggumu di sini...

1 comment:

Anonymous said...

maafkan apa yang terlanjur terucap dahulu... tapi saya percaya bahawa kamu tlah temui insan yg lebih baik dari saya...moga kamu berbahagia..